خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو:

نشان دادن بانوان محجبه در نقش منفی سریال ها ظلم به بانوان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو با انتقاد از برخی از متولیان فرهنگی در خصوص بد معرفی کردن فرهنگ حجاب، گفت: نشان دادن شخصیت های ناهنجار اجتماعی به عنوان محجبه ظلم در حق زنان عالم و فرهیخته باحجاب کشورمان است.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۹۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

حجت الاسلام رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تصریح کرد: چرا باید در برخی از سریال ها افراد دون از شان اجتماعی را محجبه نشان دهند.

وی اضافه کرد: با برخی از دختران و بانوان جوان معمولا از فیلم ها و سریال ها الگوبرداری می کنند بنابراین باید متولیان فرهنگی در خصوص ساخت فیلم و سریال به چنین مواردی دقت بیشتری کنند.

حجت الاسلام رشیدی علل بی حجابی در جامعه را علاوه بر الگوگیری بانوان از سریال ها، خلاء شخصیتی، تربیت نادرست، دوستان ناصالح و ... برشمرد و ابراز امیدواری کرد: مسئولان فرهنگی و دلسوزان بتوانند با زمینه سازی درست موجب تبیین و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو تعمیق باورهای دینی در دختران جوان را مهم ترین راه در نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف خواند و گفت: اگر این باور قلبا در فردی نهادینه شود قطعا جامعه شاهد پررنگ شدن فرهنگ حجاب خواهد بود.

حجت الاسلام علی رشیدی با بیان اینکه توجه به حجاب و عفاف زن را به رتبه عالی انسانیت و معنویت می رساند، افزود: بر همین اساس آیات و روایات متعددی به اهمیت حجاب و عفاف تاکید دارند چراکه رعایت حجاب و عفاف موجب سلامت جامعه شده و هرچه اهمیت این موضوع تبیین شود به همان نسبت جامعه از فساد دور خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها