خبرهای داغ:
با حضور 13تیم کشوری؛

مسابقات فوتسال، والیبال و فوتبال بسیج مرکز و شمال کشور در شبستر در حال برگزاری است

جانشین فرمانده سپاه شبستر در حاشیه افتتاحیه مسابقات فوتسال والیبال و فوتبال مرکز و شمال کشور در این شهرستان، گفت: این مسابقات در راستای استعدایابی و شکوفایی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۳ تیم از استان های مختلف کشور برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۴۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

هادی زندیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: همه ظرفیت ها و زیر ساخت های لازم برای برگزاری این مسابقات در شبستر با تلاش مجموعه سپاه این شهرستان و همکاری ادارات و نهادهای مختلف فراهم شده است.

وی با اشاره به روند و اهمیت برگزاری این دوره از مسابقات در شبستر، بیان کرد: حضور ۴۰۰ ورزشکار بسیجی به همراه مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده زمینه را برای معرفی هرچه بهتر شهرستان شبستر فراهم کرده است.

زندیه با اشاره به تمهدیدات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان از جمله خوابگاه های مدارس و مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی و وجود سالن های ورزشی متعدد میزبانی این مسابقات را به شهرستان شبستر محول کرده اند.

وی ادامه داد: شبستر در زمینه های مختلف از جمله ورزش های رزمی، والیبال و فوتسال سرآمد بوده و مسابقات مختلف کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شده و همین موارد موجب شد شبستر به عنوان میزبان مسابقات فوتسال و والیبال مرکز و شمال کشور انتخاب شود.

زندیه با قدردانی از همراهی مسئولان شبستر و بخش خصوصی در جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات از مسئولان و مردم شبستر خواست همکاری لازم ا داشته باشند تا مسابقات در سطح بالاتر به اتمام برسد.

مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه شبستر به مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شبستر با همکاری دستگاه های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات