مدیر شعب بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان:

آرامش و امنیت استان مرهون خون شهداء است/اطاعت از ولایت فقیه ویژگی مهم یک بسیجی است/هرجایی که بسیج میدان دار باشد هیچ خطری ملت ایران را تهدید نخواهد کرد

مدیر شعب بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مهم ترین ویژگی یک بسیجی اطاعت از ولایت فقیه در هر شرایط ومکانی است.
کد خبر: ۸۸۹۲۱۸۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، سهراب نارویی، مدیر شعب بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بسیج اقدامات وکارهای بزرگی انجام داده است، که مهمترین این اقدامات خدمت رسانی به محرومین ورفع مشکلات بهداشی، عمرانی و معیشتی آنها بوده است.
سهراب نارویی افزود: بسیجی دارای 7ویژگی است، که مکتبی بودن، اطاعت از ولایت فقیه داشتن، داشتن تواضع وفروتنی، غیرت دینی، اخلاق مداری،شهادت طلبی، را از خصوصیات یک فرد بسیجی برشمرد.
وی با اشاره به این مطلب که امروز بسیج در بحث سازندگی وارد شده ودر هر منطقه محرومی خدمت رسانی کرده وباعث عمران وآبادانی آن منطقه شده است بیان کرد: بسیج افتخار هر ایرانی  و مسلمان است و اگر این نهاد پاک و مقدس نبود کشور ما دارای مشکلات بسیار زیادی بود .
فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید فهمیده شعب بانک صادرات استان تصریح کرد: بسیجیان باید خدمت به مردم به ویژه محرومین را سرلوحه کار خود قرار دهند،و در هرعرصه وشرایطی که نظام احساس خطرکند با گذشت از جان ومال خود وارد میدان شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هرجایی که بسیج میدان دار باشد هیچ خطری ملت ایران را تهدید نخواهد کرد.
ارسال نظرات