باهمت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت سکینه (س):

جشن ولادت حضرت معصومه (س)در بخش زرآباد از توابع شهرستان کنارک برگزارشد

باهمت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت سکینه (س)بخش زرآباد شهرستان کنارک مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۳۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، مراسم جشن محوری ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س) با حضور بیش از 200نفر از خواهران ودختران بسیجی در مسجدالصحابه بخش زرآباد شهرستان کنارک برگزارشد.
سمانه لشکری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کنارک در این برنامه برالگوپذیری از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت فاطمه معصومه(س)  به عنوان سرمشق برای دختران جامعه تأکید کرد.
 وی با اشاره به آغاز دهه کرامت، برگزاری این برنامه در ایام دهه کرامت را مایه مباهات دانست و اظهارامیدواری کرد بتوانیم سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام را به خوبی در زندگی خود پیاده کنیم.
مسئول بسیج جامعه زنان سچاه کنارک بیان کرد:  تبیین گفتمان نظام زن و خانواده از دیدگاه رهبری و همچنین تبیین راهکارهای رسیدن به بانوی طراز اسلامی را از اهداف برگزاری این برنامه برشمرد.
لشکری با اشاره به این مطلب که حضرت فاطمه معصومه(س) بزرگترین الگوی معرفت شناسی و ولایت پذیری است تصریح کرد: یکی از ویژگی های آن حضرت شباهت جایگاه مقام ایشان با حضرت فاطمه زهرا(س) است و همانگونه که خداوند حضرت زهرا(س) را شفیع پیروان حق قرار داده، حضرت فاطمه معصومه(س) را هم در شفاعت مسلمانان دخیل کرده است.
وی افزود: هر کسی به این بانوی بزرگوار توسل جوید و راه و رسم زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهد مورد شفاعت این بزرگوار قرار خواهد گرفت.
گفتنی است در پایان این برنامه ازتعداد 30نفراز خواهرانی که دارای القاب آن حضرت بوده ودر مسابقه فرهنگی شرکت داشتند به قید قرعه جوایزی اهداءشد
ارسال نظرات