امام جمعه سرعین:

رییس جمهور در انتخاب وزرا به اصل شایسته سالاری عمل کند

امام جمعه سرعین گفت:رییس جمهور به عنوان حاکم یک کشور از مردم نیز حرف شنوی داشته باشند و در انتخاب وزرا بصورت فراجناحی و شایسته سالاری عمل کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۱۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
  به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلامحمود اصغری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرعین با اشاره ایام مبارک حج تمتع این اعمال را در اولی ترین کارهای عبادت دانست و افزود مهمترین کاری که در حج انجام می شود برائت از مشرکین است
امام جمعه سرعین گفت: در رابطه با حقوق بشر که کشورهای غربی  تنها دم از اجرای آن می زنند ، مهد رعایت حقوق بشر را در ایران داریم زیرا حتی یک را بدون حکم دادگاه اعدام نمی کنیم و آنها تجاوز به کشورهای دیگر را نه تنها بدون حکم بلکه کاملا به صورت وحشیانه انجام می دهند.
وی درباره انجام گرفتن حکم تنفیذ ریاست جمهوری اظهار کرد:  مقام معظم رهبری دیروز با تاکیدات رسیدگی بیشتر به مردم حکم ریاست جمهوری دور دوازدهم را واگذار کردند.
حجت الاسلام اصغری  با اشاره به حضور چهل و دو میلیونی مردم در پای صندوق های رای به مستقل شدن رئیس جمهور در انتخاب وزرا تاکید کرد و گفت: ایشان به عنوان حاکم یک کشور از مردم نیز حرف شنوی داشته باشند و در انتخاب وزرا بصورت فراجناحی و شایسته سالاری عمل کند.
امام جمعه سرعین در پایان بمناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمد صارمی خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما در افغانستان خواستار رسیدگی بیشتر دولت ،شهرداری ها و صداوسیما به معیشت و بیمه این قشر مهم جامعه اسلامی شد.
 
 
ارسال نظرات