نماینده مردم اردبیل:

شجاعی و حاج صفی مصلحت دنیای اسلام را فدای منافع فردی کردند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: محروم کردن شجاعی و حاج صفی از فرصت های ملی حق مردم است، چه بسا اگر این ورزشکاران بازیکن تیم ملی نبودند نمی توانستند در یونان هم بازی کنند.
کد خبر: ۸۸۹۷۸۴۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل صدیف بدری در گفتگویی در خصوص بازی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم نماینده اسرائیل، اظهار کرد: وقتی ملت ایران اسرائیل را به رسمیت نمیشناسد و آن را یک رژیم جعلی، غاصب و کودک کش می‌داند چطور این بازیکنان به عنوان یک ایرانی به خود اجازه داده‌اند با آنها بازی کنند.

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه تا کنون در تمام مسابقات جهانی، هیچ ورزشکار ایرانی مقابل تیم های اسرائیل بازی نکرده بود، گفت: بازیکنان ملی پوش ایرانی هم نباید بازی می کردند چرا که شان جمهوری اسلامی را پایین آوردند.

وی با محکوم کردن این حرکت ناشایست مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، تصریح کرد: این بازیکنان نباید مصلحت مملکت و دنیای اسلام را فدای منافع فردی می‌کردند؛ این دو بازیکن، نهایتا جریمه و یا از آن تیم بیرون می آمدند.

بدری تاکید کرد: مسئولین باید واکنش مناسبی نسبت به اقدام ناشایست این دو فوتبالیست ملی داشته باشند و تصمیم مقتضی در این باره اتخاذ کنند.

وی گفت: محروم کردن این بازیکنان از فرصت های ملی حق مردم است، چه بسا اگر این ورزشکاران بازیکن تیم ملی نبودند نمی توانستند در یونان هم بازی کنند لذاست از این پس از این فرصت ها برای این بازیکنان فراهم نشود.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، هفته گذشته در لیگ فوتبال اروپا در برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی به میدان رفتند و با بازیکنان این تیم دست دادند؛ اقدامی که موجب خوشحالی رژیم صهیونیستی را در پی داشته و صفحه فارسی توئیتر وزارت خارجه این رژیم با انتشار متنی از این دو بازیکن آفرین گفته است.

مکابی حیفا، یکی از نژادپرست ترین تیم های فوتبال رژیم صهیونیستی است که هیچ فرد عرب، حتی اعراب ساکن سرزمین های اشغالی، اجازه حضور در آن را ندارند و به همین دلیل در میان فلسطینیان بسیار منفور است؛ چند سال قبل جوانان ترکیه ای در جریان بازی این تیم نژادپرست در یکی از شهرهای اتریش، به میدان ریختند و پرچم فلسطین را به اهتزاز در آوردند.

منبع: سبلان‌ما


ارسال نظرات