دفاع از میهن امری فطری و الهی است

نماینده ولی فقیه در استان: دفاع از میهن امری فطری،الهی و انسانی است که موجب افتخار انسان ها می شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۳۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دفاع از میهن امری فطری و موجب افتخار انسانهادیدار با مدیران وکارکنان وزارت دفاع در استان به مناسبت روز صنعت دفاعی کشور گفت: تاریخ نشان داده که ملت ها به دفاع در برابر دشمن بیشتر از جنگ و غلبه بر دیگر کشورها افتخار می کنند.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی افزود: کار نیروهای مسلح و متخصصان صنایع دفاعی، دفاع از انسانها و گروههای مدافع انسانیت است چرا که به کسانی خدمت می کنند که مایه ی آبروی ملت هستند.
وی گفت:امیدواریم جایگاهی و نقشی برای وزارت دفاع در استان ایجاد شود و انتظار می رود طرحی تنظیم تا این استان از ظرفیت ها ی صنعت دفاعی در اشکال مختلف بهره مند شود.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: با توجه به توانمندی فرزندان استان ضرورت دارد شعبه ای از صنایع دفاعی در استان راه اندازی شود.
وی گفت: شاغلین نیروهای مسلح در جهت تامین نیازهایشان نباید دغدغه داشته باشند تا بتوانند به عنوان رابطین و مرزداران اقلیمی و ایمانی به وظایفشان عمل کنند.
مدیر ارشد وزارت دفاع در استان گفت: 400مرکز خدماتی و درمانی در استان برای نیروهای زیر پوشش فعال هستند.
محمد نبی براتی افزود: نیروهای مسلح با وفاداری به انقلاب و امام و ارزشها در ابعاد نظامی، فرهنگی، مقابله با دسیسه های دشمنان، سرافراز و مقاوم ایستاده است.
وی گفت: طراحی و تولید ابزار دفاعی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای دفاع از کشور از اولویت های نیروهای مسلح است.
ارسال نظرات