امام جمعه الیگودرز :

دولتمردان فریاد مظلومیت مسلمانان میانمار را به گوش جهانیان برسانند /خشکسالی روستاهای الیگودرز با وجود منابع اب بسیار در شهرستان برای مسوولین شرم اور است

حجت الاسلام ارزنده گفت:دولتمردان باید در مقابل جنایتها ونسل کشی علیه مسلمانان میانمار یکوت نکرده و فریاد مظلومیت انها را به گوش جهانیان برسانند .
کد خبر: ۸۹۱۴۷۹۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از لرستان ؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک عید غدیراظهار داشت :واقعه حقیقت جاویدان تاریخ اسلام که دشمنان در انکار و کتمان ان نه تنها ناتوان بوده بلکه به حقانیت ان اعتراف نموده اند .


وی افزود :هر انسان عاقل و جستجوگر حقیقت به صراحت خطبه نورانی غدیر که جانشینی پیامبر اکرم (ص) را مشخص می کند پی خواهد برد .

خطیب نماز جمعه الیگودرز به جنایتها ونسل کشی مسلمانان در میانمار اشاره کرد وعنوان کرد : سازمان حقوق بشر ،شورای امنیت و... خود عاملان ظلم در جهان هستند چگونه انتظار دارید در مقابل این جنایتها عکس العمل نشان دهند .

حجت الاسلام ارزنده تصریح کرد: زنان وکودکان مظلوم یمن زیر بمباران رژیم منحوس سعودی جان می دهند ومردم مسلمان میانمار زنده زنده سوزانده می شوند در حالیکه سازمان حقوق بشر سکوت کرده اند در اقدامی قابل تامل جایزه صلح نوبل به مسوولین این جنایت ها می دهند.

وی خواستار اقدامات مسوولین کشور در این خصوص شد وبیان نمود : مسوولین سیاسی کشور باید در سازمان ملل فریاد مردم بی دفاع مسلمان میانمار را به گوش جهانیان برسانند و در مقابل این جنایتها و نسل کشی ها سکوت نکنند .

امام جمعه الیگودرز به خسارتهای طرح قمرود در شهرستان الیگودرز اشاره کرد وبیان نمود :با انتقال اب الیگودرز در قالب طرح قمرود بیش از ۱۰ شهرستان کشور از نعمت اب برخورد ار شدند ولی اجرای این طرح سبب خشکسالی بسیاری از روستاهای الیگودرز شد .

وی خاطر نشان کرد :هم اکنون با وجود این همه منابع آب در شهرستان با تانکر به روستاها ابرسانی می شود که این ننگ بزرگی برای مسوولین شهرستان است .


حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه مسوولین نباید خدمت به مردم را با منفعت های شخصی معامله کنند اظهار داشت : شول آباد الیگودرز از مناطق با بارشهای فراوان است ولی روستاهای این منطقه وحتی روستاهای اطراف شهر بدلیل سومدیریت دچار خشکسالی شده اند و بمدت سه سال است که اب انها از طریق تانکر تامین می شود .
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات