مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

مداحان از سرمایه‌های ارزشمند جهان اسلام هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در جامعه برخی سرمایه‌ها وجود دارند که سبب استحکام و ماندگاری دین اسلام شده است که مداحان از جمله این سرمایه‌ها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل،  حجت‌الاسلام نجات فیاضی  در دیدار با محمدباقر تمدن پیرغلام حسینی در آستانه برگزاری آیین نکوداشت محمدباقر تمدن در اردبیل اظهار داشت: در جامعه برخی سرمایه‌ها وجود دارند که سبب استحکام و ماندگاری دین اسلام شده است که مداحان از جمله این سرمایه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: مداحان اهل بیت(ع) از جمله سرمایه‌های عظیم هستند که در وادی مکتب ائمه زندگی خود را وقف کرده‌اند و با مداحی خود توانسته‌اند فرهنگ اهل بیت(ع) و مصائب آنها را به ویژه فلسفه قیام عاشورا و کربلا را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه براساس روایات امامان معصوم(ع) مداحان از اهالی بهشت هستند، تصریح کرد: این‌ها نشان از قداست و ارزش و جایگاه ویژه مداحان اهل بیت(ع) است که چنین جایگاه و رتبه‌ای برای آنها تعیین شده است.

فیاضی محمدباقر تمدن را فخر عالم اسلام دانست و بیان کرد: این پیرغلام حسینی همواره در راستای ترویج ارزش‌ها گام برداشته است و خدمات درخشانی که در این زمینه ارائه داده است بسیار ارزشمند و فاخر است و باید قدردان تلاش‌های چندین 10 ساله استاد تمدن باشیم.

وی با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت محمدباقر تمدن در اردبیل گفت: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا با برگزاری چنین آئین‌هایی برای مفاخر و شخصیت‌های ارزشی که در حوزه ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) فعالیت کرده و خدمات ارزشمندی ارائه داده‌اند قدردان تلاش‌های آنها بوده و به عنوان الگویی برای جوانان معرفی کنیم.

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات