امام جمعه الیگودرز:

اقتداروعزت کشور حاصل ازخودگذشتگی شهدا وپایداری ملت ایران است

حجت الاسلام ارزنده گفت: دولتمردان کشور ما انتظار عذرخواهی ازآمریکای‌ها جنایتکاران تاریخ جهان را دارند که ۱۷۰ هزار نفر انسان بی گناه را با سلاح اتمی در ژاپن قتل عام کردند.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز درخطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: عزدارای در ماه محرم برای این است که معرفت، شناخت ما نسبت به ائمه اطهار (ع) افزایش یابد و شیعه واقعی آمر به معروف وناهی از منکر است.

وی به دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: متاسفانه دشمنان نظام هر بار به بهانه‌ای برجام را نقض می‌کنند و هر زمان که بخواهیم به این اقدامات اعتراض یا شکایت نماییم طبق قردادای که امضا شده نقض برجام بحساب می‌آید.

خطیب نماز جمعه الیگودرز اضافه کرد: برجام بهانه ا.‌ی برای دشمنان نظام شده تا هر زمان که بخواهند به ملت بزرگ ایران توهین نمایند و متاسفانه آن قدر جهالت در جهان جا افتاده وظلم سازماندهی شده که ترامپ رییس جمهور احمق وبی ادب آمریکا در سازمان ملل به ایران تهمت بزند.

وی اظهار داشت:امروزسازمان ملل که باید مکانی برای ایجاد صلح در جهان باشد به مکانی برای گردن کشی و اربده کشی آمریکایی‌ها همان جنایتکاران تناریخ جهان مبدل شده است.

امام جمعه الیگودرز به سخنان دولتمردان در برابر اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد وبیان نمود: صحبت‌هایی زیادی در خصوص اینکه نباید با دشمن وارد مذاکره شویم بیان شد، ولی بعد از مذاکره و امضای برجام دشمنان هر غلطی وتوهین بر علیه ملت ایران انجام دادند و هم اکنون دولتمردان در برابر یاوه گویی‌های ترامپ منتظرند که رئیس جمهور آمریکا از آن‌ها عذرخواهی کند.
حجت الاسلام ارزنده افزود: آمریکا در حادثه هیروشیما، ۱۷۰ هزار نفر از جمعیت ژاپن را به قتل رساند و امروز ژاپن متعهد آمریکا شده است پس از گذشت سال‌ها هنوز آمریکای‌ها حاضربه عذرخواهی نشده اند، اما دستگاه دیپلماسی کشور در انتظار عذر خواهی رییس جمهور آمریکا به سر می‌برند.
وی ضمن گرامیداشت یا دو خاطره شهدای هفته دفاع مقدس افزود: امروز دنیا روی اقتدار و عظمت نظام اسلامی حساب ویژه‌ای دارد و این اقتدار در نتیجه دیپلماسی تاریخ انقلاب نبوده است بلکه حاصل جانفشانی خون شهدا وپایداری ملت ایران می‌باشد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد شهید حججی شاره کرد و افزود: تا زمانیکه روحیه بسیجی و شهید حججی‌ها در این انقلاب هستند ودشمنان بدانند تا زمانیکه نام امام حسین (ع) باعث انقلاب درونی در بین جوانان می‌شود تا مرگ را به دشمنان اسلام و انقلاب نچشانند دست برنخواهند داشت.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به فرهنگیان ودانش آموزان گفت: معارف دینی و اسلامی در کنار سایر دروس باید در مدارس تدریس شود، زیرا تا زمانیکه اعتقادات دانش آموزان تقویت نشود نمی‌توانیم مدعی داشتن آموزش و پرورش و دانشگاه اسلامی باشیم.

حجت الاسلام ارزنده امروز تنها شعار همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش سرداده می‌شود و گفت: متاسفانه عملا همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش وجود نداشته و حتی خبری ازمعاونت تربیتی بمعنای واقعی در مدارس وجود ندارد.

امام جمعه الیگودرز گفت:: در مدارس ما سند نگین ۲۰۳۰، موسیقی آموزش داده می‌شود، اما خبری از معارف اسلامی نیست که در این رابطه باید اقدامی جدی و اصلاحی صورت گیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات