خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

امام حسین(ع) مصداق واقعی یک انسان کامل بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در جمع عزاداران هیئت رزمندگان اسلام در مسجد جامع این شهر اهداف قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر و صبر بر مصائب عنوان و بیان کرد: امام حسین(ع) مصداق واقعی یک انسان کامل بود که با نیت صادق و با هدف درست در راه خدا قیام کرده و با گذشتن از جان شریف خود و72 یار با وفایش ارزش های اسلامی را در جامعه زنده کرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدی گفت: عاشورا نه یک حادثه بلکه یک فرهنگ است، فرهنگی برخاسته از متن اسلام ناب که همواره الهام بخش تشیع در راستای حرکت ها، جنبش ها و قیام های راستین شیعه بلکه بسیاری از نهضت های دیگر در برابر ظلم،کفر و نفاق بوده است. بنابراین ،دقت وتامل بیشتر در ابعاد این واقعه بزرگ،لازم و ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: ابعاد معنوی و معرفتی وارزشمند حادثه عاشورا درسی سترگ برای همگان است تا با الهام از این فرهنگ متعالی همواره  ارزش ها و آرمان های مقدس در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

حجت السلام احمدی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با تاسی از سالار شهیان امام حسین(ع) قیام کرده و از حریم اهل بیت دفاع می کنند و درحقیقت راه امام حسین(ع) ادامه می دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها