رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر:

در صورت تشخیص کالای فاقد کیفیت برخوردهای قانونی اعمال می شود

در صورت تشخیص کالای فاقد کیفیت برخوردهای قانونی طبق ظوابط سازمان ملی استاندارد ایران ،توسط اداره استاندارد شهرستان ابهر اعمال می شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۱۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر گفت: در راستای کنترل و نظارت بر کیفیت محصولات در واحدهای تولیدی تحت پوشش اداره استاندارد این شهرستان، از کالاهای تولیدی در صنایع مختلف غذایی، شیمیایی، بهداشتی و سلولزی، خودرو و نیرو محرکه، برق و الکترونیک و سایر محصولات تولیدی در شهرستان ابهر، در شش ماهه اول امسال، تعداد 243 مورد نمونه برداری انجام و مورد آزمون قرار گرفته است که این میزان نمونه برداری در مقایسه  با سال قبل 24% رشد داشته است.

امیر حاجی قربانی افزود: بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و نمونه برداری از محصولات آنها کاملا" سرزده و بدون هماهنگی قبلی انجام می شود.

وی اظهار داشت: بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش با هدف اطمینان از رعایت ستاندارد ها درفرآیند ساخت محصولات و استمرار کیفیت در تولید انجام می شود.

رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر تصریح کرد: در صورت تشخیص کالای فاقد کیفیت برخوردهای قانونی طبق ظوابط سازمان ملی استاندارد ایران ،توسط اداره استاندارد شهرستان ابهر اعمال می شود.

 

ارسال نظرات