سید ساجد یعقوبی
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس استان اردبیل:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس استان اردبیل از آبادانی 80 روستا و 81 پروژه عام المنفعه در 80 روستا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۴۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

80 روستا در استان اردبیل آباد و81 پروژه عام المنفعه در 80 روستای سطح استان اجرا می شود.

به گزارش خبر گزاری بسیج در اردبیل ، حسین میراضی در گفتگو با خبر گزاری بسیج با اشاره به عملکرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی طبق دستور رهبر معظم انقلاب فعالیت خود را در 5 زمینه عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی ، تعلیم و تربیت و بهداشت آغاز کرده است.

وی ادامه داد : از 103 منطقه محروم سطح کشور 3 منطقه از استان اردبیل طبق ضریب محرومیت در دستور کار قرار گرفته است.

میراضی با اشاره به اجرای عملیات محرومیت زدایی در 80 روستای سطح استان بیان داشت: 18 روستا از دهستان صلوات بخش مرادلوی شهرستان مشگین شهر، 19 روستا از دهستان برندق بخش خورش رستم جنوبی شهرستان خلخال و 43 روستا از دهستان زهرای موران بخش اجارود شرقی شهرستان گرمی و در مجموع 80 روستا مورد هدف این قرارگاه می باشد.

80 روستا در استان اردبیل آباد و81 پروژه عام المنفعه در 80 روستای سطح استان اجرا می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس استان اردبیل در خصوص اجرای 81 پروژه عام المنفعه در 80 روستای هدف تصریح کرد: از 81 پروژه مد نظر 27 پروژه در حال اجرا بوده که بزودی و بلافاصله بعد از اتمام، فازهای بعدی عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری اداره راه و حمل و نقل بین جاده ای استان در 6 روستای بخش موران شهرستان گرمی تا به امروز بیش 20 کیلومتر راه بین مزارع ایجاد کرده ایم که این امر در راستای اعتماد سازی روستائیان انجام گردید و تمام عملیات عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی ، تعلیم و تربیت و بهداشت در تمامی روستاهای هدف عملا اجرا خواهد  شد.

وی گفت: مرمت و بازسازی بیش از 4 مدرسه در روستای هدف به صورت 80 درصد انجام شده و 20 درصد باقی مانده نیز

تا پایان مهر ماه اتمام خواهد شد.                                                  

حسن میراضی پیش ازپایان با قدردانی از همکاری اداره کل راه و حمل و نقل بین جاده ای با قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاکید کرد: از فرمانداری ها ، بخش داری ها و اداره کل آب و فاضلاب روستایی و اداره کل جهاد کشاورزی استان اردبیل انتظار می رود همکاری های لازم را جهت سرعت بخشیدن به اجرا و اتمام پروژه ها انجام دهد.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات