خبرهای داغ:
در شش ماهه نخست سال 96 محقق شد؛

پرداخت پنج میلیارد تومان حق بیمه مددجویان آذربایجان شرقی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه اکنون هشت هزار و 397 خانوار تحت حمایت از مزایای بیمه‌ تامین اجتماعی بهره ‌مند هستند، گفت: حدود پنج میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی چهار هزار نفر از زنان سرپرست خانوار و چهار هزار مجری طرح های اشتغال این نهاد در شش ماهه امسال پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۱۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، خالد سیار افزود: کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم برای استفاده از مزایای بازنشستگی، اقدام به پرداخت بیمه های اجتماعی می کند.                                            

سیار ارائه خدمات بیمه‌ ای به مددجویان تحت حمایت را گام مهمی برای رفع مشکلات آنان عنوان و بیان کرد: حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود تا مددجویان بعد از سن بازنشستگی به عنوان مستمری ‌بگیران تامین اجتماعی لحاظ شوند.                                                                                                        

وی با اشاره به تاثیر مثبت بیمه تامین اجتماعی در توانمندی مددجویان تحت حمایت، افزود: با توجه به اینکه کمیته امداد به دنبال ارائه خدمات موثر برای توانمندی خانواده های تحت حمایت است به این ترتیب اجرای طرح بیمه اجتماعی می تواند موثر باشد.                                     

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه بیمه های اجتماعی عامل مهمی در توانمند سازی مددجویان تحت حمایت به شمار می رود، اظهارداشت: کمیته امداد به دنبال آن است تا شرایطی را فراهم کند که تمامی مددجویان بتوانند از بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.     

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها