در دیدار سردار ابوحمزه با ریاست کل دادگستری کرمان مطرح شد:

امنیت جامع و پایدار ارمغان اقتدار دستگاه قضائی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : مجموعه ای که بیشترین نقش را در جامعه دارد تشکیلات قضایی سطح استان است که با قاطعیت پی گیر پرونده های قضایی است.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۸۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردارغلامعلی ابوحمزه صبح امروز در دیدار با یدالله موحد رئیس کل دادگستری و دادخدا سالاری دادستان استان کرمان و دستگاه قضا اظهار داشت: امیدواریم از برکات ماه محرم و صفر بهره گیری مناسب و مفیدی را داشته باشیم .
وی گفت: اگر امروز شاهد این هستیم که احساس امنیت در میان مردم قابل قبول است وامنیت جامع وپایدار وجود دارد به برکت اقتدار و ارکان قوی است که در مجموعه دادگستری وجود دارد آنان بستری فراهم می کنند تا افرادی که بخواهند سوء استفاده نمایند جلویشان گرفته شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مجموعه ای که بیشترین نقش را در جامعه دارد تشکیلات قضایی سطح استان است که با قاطعیت پی گیر پرونده های قضایی است.
سردار ابوحمزه تاکید کرد: باید تعامل بین سپاه و بسیج و مجموعه دادگستری ایجاد شود تا از ظرفیت ها پیش از پیش استفاده نماییم.
وی اذعان داشت: واقعیت این است که در سال های گذشته در کرمان اتفاقاتی افتاده که باید نگاه های دقیقی به آن شود از جمله در سال ۷۴ سهام طلایی ، هفت باغ علوی و موسسه مولی الموحدین که از سوی جریان خاصی است و بیشترین منافع را می برند و به هیچ عنوان پاسخگو نیستند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در بحث نیروی انسانی یک ارتباط تناتنگ و معنا داری بین سپاه و دادگستری وجود دارد و نیاز است در جهت کیفی سازی از نظرات آنان استفاده کرد.
در ادامه پیرامون تعامل بین سپاه و بسیج با مراجع قضایی صحبت و تبادل نظر شد
ارسال نظرات