فرمانده سپاه مشگین‌شهر از تشکیل صندوق های قرض الحسنه مردم یار در شهرستان خبر داد و گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار در راستای حل مشکلات جامعه و رفع محرومیت و اشتغال‌زایی راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۹۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

 صندوق های قرض الحسنه مردم‌یار در مشگین‌شهر راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه اعتلای سازندگی و خدمات رسانی گروه‌های جهادی  شهرستان مشگین‌شهر با محوریت راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردم نهاد در محل ناحیه مشگین‌شهر برگزار شد.

 در این جلسه سرهنگ‌پاسدار محمدپورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به اهمیت تشکیل صندوق های قرض الحسنه مردم یار گفت: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه خارج از فضای اداری و بانکی و به صورت مردمی می‌تواند در ایجاد اشتغال و پویایی اعضای صندوق به ویژه در سطح محله و روستا بسیار تاثیرگذار باشد لذا به منظور راه اندازی این صندوق می‌بایست مردم در روستاها و محلات پای کار باشند تا به کمک آن‌ها مشکلات موجود در محلات شناسایی و رفع شود.

 وی با اشاره به راه اندازی این صندوق گفت: ایجاد نهاد مردمی پایدار و کارآمد به منظور کمک به گسترش عدالت اجتماعی و رفع محرومیت و همچنین ایجاد زمینه مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در پیشرفت روستاها و تقویت پیوندهای فکری و عاطفی در جامعه از جمله اهداف راه اندازی صندوق های قرض الحسنه بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه بسیج به عنوان بازوی قوی و توانمند در کنار این صندوق ها نقش ایفا می‌کند گفت: تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار و مردم‌دار در راستای حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی، معیشتی و اشتغال‌زایی در جامعه از طریق راه اندازی صندوق های قرض الحسنه شهری و روستایی امکان پذیر است.

منبع: نیریمیز

ارسال نظرات