مسئول سیاسی ناحیه مقاومت شهرستان ازنا:

سناریوی نخ نمای استراتژی ناکارآمد ترامپ

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت شهرستان ازنا گفت: سیاست امریکا نخ نمایی سیاستی است که روسایی جمهورقبلی ان را در قبال قذافی و صدام در پیش گرفته و ان‌ها را به سمت تونلی که خروجی ان مطلوب دل ان‌ها باشد سوق داده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۰۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

سروان پاسدارحمزه محمدی بسحاق درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج در لرستان، اظهار داشت:این سخنرانی‌ها مسئولین امریکا که بعد ازهفته‌هابا فضا سازی و تبلیغات انجام شد نشانگر مسیری بودکه در ایدوئولوژی نظام سلطه و افراط گرایی همواره نمایان است.

وی افزود:اینکه ترامپ را دیوانه بخوانیم به نظر بنده صحیح نیست این جزیی از سیاست امریکا است
که زمانی با گفتگو و هم اکنون با یاوه گویی به دنبال اهداف شوم خود هستند.


وی با اشاره به سرنگونی سرهنگ قذافی و صدام توسط امریکا خاطر نشان کرد:سیاست امریکا نخ
نمایی سیاستی است که روسایی جمهورقبلی ان را در قبال قذافی و صدام در پیش گرفته و ان‌ها
را به سمت تونلی که خروجی ان مطلوب دل ان‌ها باشد سوق داده می‌شود.
 
 
سناریوی نخ نمای استراتژی ناکارآمد ترامپ
 
مسئول سیاسی ناحیه مقاومت شهرستان ازنا بیان کرد:سخنان کوتولو سیاسی ترامپ در قبال کشور بزرگی همانند ایران بیش از انکه بتواند به ایران و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ضربه بزند نشانگر توحش محض و غیر قابل اطمینان بودن کشوری می‌باشد که خود را الگویی ازادی و عدالت و دموکراسی و گفتگو در جهان معرفی می‌نماید.
 
سناریوی نخ نمای استراتژی ناکارآمد ترامپ

وی با اشاراه بیانات مقام معظم رهبری درباره غیر قابل اعتماد بودند امریکا عنوان کر د:حال کار به جایی رسیده است که کوتولو سیاسی امریکا برای بزرگ جلوه دادند خود و خوش رقصی برای رژیم خون اشام و کودک کش و غاصب صهیونیستی و ال سعود حرف عدم پایبندی ایران را می‌زند و با این کار اعتبار کشور خودش را زیر سوال برده است. محمدی بسحاق گفت:قطعا کشور‌هایی ازادی خواه دنیا برخورد و رفتار امریکا با جمهوری اسلامی ایران را مقایسه می‌کنند و جدا از ضرر‌هایی برجام اینگونه برخورد‌ها درپیشبرد گفتمان انقلاب و صادر نمودن انقلاب اسلامی به دنیا هموار خواهد شد.
 سناریوی نخ نمای استراتژی ناکارآمد ترامپ
 

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت شهرستان ازنا خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین دلیلی که امریکا سپاه پاسدارن انقلاب را تروریست می‌خواهند این است که سپاه از مسیر و هدف والا خود که امام راحل معمار انقلاب ترسیم نمود حرکت می‌کنند و همواره رسالت پاسداری و حفظ انقلاب و اسلام را در تمام نقاط جهان خوب بجا اورده است.
سناریوی نخ نمای استراتژی ناکارآمد ترامپ


وی افزود: امروز محبان انقلاب اسلامی و سپاه از خاورمیانه تا پایتخت امریکا پراکنده شده اند و منتظر امر فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله عالی) در جهت سرنگونی شیطان بزرگ هستند.
سناریوی نخ نمای استراتژی ناکارآمد ترامپ

انتهای خبر/z
ارسال نظرات