فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

حرکت مبتکرانه و خودجوش فرهنگی؛مصداق فرمان آتش به اختیار

یک مغازه فلافل فروشی در مغازه خود اقدام به پخش ادعیه و مداحی برای مشتریان و توزیع رایگان بن غذای مغازه در بین مسافران می نماید.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۸۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: حرکت مبتکرانه و خودجوش فرهنگی؛ مصداق فرمان آتش به اختیار است. ما وظیفه داریم از حرکت‌های اینچنینی حمایت کنیم و سعی در ترویج آن داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: ما همچنان در جنگ فرهنگی هستیم و متاسفانه نهاد‌های فرهنگی نتوانسته اند به وظایف خود در این جنگ نرم عمل کنند و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمان آتش به اختیار را به جوانان مومن و متدین در دانشگاه‌ها می‌دهند. وی اذعان کرد: برای رسیدن به این سوال که چرا مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی به دانشجویان فرمان آتش به اختیار می‌دهند را باید در عملکرد مسئولان دید زمانی که در جنگ و شبیخون فرهنگی دشمن علیه کشور پخش ربنا قبل از افطار به نظر دولتی‌ها مساله اصلی و اساسی می‌آید مشخص است مسئولان نه تنها نتوانسته اند دغدغه‌های اصلی حوزه فرهنگی را بشناسند بلکه کارنامه مثبتی نیز از اجرای منویات رهبری در زمینه مسائل فرهنگی ندارند.
ارسال نظرات