نفوذ و قدرت ایران در منطقه عامل عصبانیت آمریکا

خطیب جمعه شهر لنده گفت: مهمترین دلیل عصبانیت آمریکا نفوذ و قدرت ایران در منطقه است.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۷۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
امام جمعه لنده در خطبهنفوذ و قدرت ایران در منطقه عامل عصبانیت آمریکا‌های نماز امروز این شهر گفت: آمریکایی‌ها با خباثتی که دارند چه امتیاز بگیرند و چه امتیاز بدهند به دنبال حذف نظام و تغییر حکومت ایران هستند و برای آنان فرقی ندارد که چه کسی در آمریکا رئیس جمهور باشد.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: رهبر انقلاب بار‌ها به بدعهدی آمریکایی‌ها اشاره داشتند و به تازگی هم فرمودند: تا مادامی که آن‌ها در قضیه برجام بدعهدی نکنند ما بدعهدی نخواهیم کرد، ولی اگر ذره‌ای از حقوق ملت ایران نادیده گرفته شود ما نیز تصمیم دیگری در این رابطه خواهیم گرفت.
وی گفت: مهمترین دلیل عصبانیت آمریکایی‌ها نفوذ و قدرت ایران در منطقه است که تمام نقشه‌ها و هزینه‌های آن‌ها در منطقه را برباد داد.
خطیب جمعه این هفته شهر لنده افزود:پیشرفت و ترقی کشور ما در دوران همین تحریم‌ها حاصل شده است که کافی نسیت و باید این پیشرفت‌ها دو چندان شود.
وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه پیشرفت کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی عاملی برای تسریع در زندگی عزت مندانه مردم است، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و قوه مجریه می‌بایست برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کشور بیشتر تلاش کنند.
امام جمعه شهر لنده در ادامه خطاب به شورای شهر لنده اضافه کرد: یکی از مهمترین کار‌هایی که اعضای شورای شهر باید انجام دهد بحث انتخاب شهردار است که متاسفانه این حرکت تاکنون باعث ناراحتی شهروندان شده است چرا که در این خصوص با وجود افراد متخصص، متعهد و توانمند هنوز این مهم تحقق نیافته است.
وی به مراسم بزرگداشت سالروز رحلت آیت اله ملک حسینی اشاره کرد و از همه کسانی که در بزرگداشت این عالم مجاهد و ربانی تلاش دارند قدردانی کرد.
ارسال نظرات