طی پیامی/

فرمانده سپاه ناحیه خاتم مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان ماه دعوت کرد

فرمانده سپاه ناحیه خاتم از مردم ولایت مدار شهرستان خااتم دعوت کرد در 13 آبان ماه هم صدا با امت ایران اسلامی فریاد مرگ بر استکبار و دوری از دشمنان اسلام و انقلاب را طنین انداز سازند .
کد خبر: ۸۹۴۳۱۹۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده سپاه ناحیه خاتم در پیامی از امت حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان خاتم جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه دعوت به عمل آورد .
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در این پیام آورده است :
امسال 13 ابان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مصادف است با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، محرمی که عاشورای ان نماد آزادگی و ظلم ستیزی و مبارزه با است . به مصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ملت ایران در آن دوران با تاسی از مکتب عاشورا و فرهنگ حسینی به مبارزه با طاغوتیان برخواستند و 13 آبان ماه را یک نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی مردم ایران ساختند و در سال 58 هیز با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویالن پیرو خط امام حماسه ای دیگر خلق شد که امام خمینی (ره ) از ان به انقلاب دوم یاد کردند .
امروز و در این برهه از زمان و در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان خاتم همگام با ملت شریف ایران اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا با حضور دشمن شکن خود در صحنه یکبار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی زیر دستش فریاد خواهند زد .
ارسال نظرات