پذیرش رایگان ۱۶۰۰ بیمار در قلعه دختر کهگیلویه

کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف درمان رایگان بیماران نیازمند به منطقه کمتربرخوردار قلعه دختر کهگیلویه سفر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۵۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه پذیرش رایگان ۱۶۰۰ بیمار در قلعه دختر کهگیلویهخدمات رسانی مطلوب به مناطق محروم، کمتربرخوردار و روستایی از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه است گفت: در زمینه توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
دکتر ایلامی با بیان اینکه کاروان سلامت امید برای اولین بار با هدف ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مستمندان راه اندازی شد افزود: بنا داریم در قالب این کاروان برای پذیرش بیماران هر ماه به یک منطقه محروم سفر کنیم.
وی ادامه داد: دو کلینیک سیار دندانپزشکی به همراه ۴ دندانپزشک، ۴ پزشک عمومی و پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، عفونی، اعصاب و روان، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، جراح عمومی، اطفال و ارتوپدی پنجمین کاروان سلامت امید را همراهی می‌کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پذیرش رایگان بیش از یک هزار و ۶۰۰ بیمار ساکن منطقه قلعه دختر از توابع شهرستان کهگیلویه، افزود: تست سریع تشخیص ایدز، قند خون، فشارخون و مشاوره برای مراجعه کنندگان به چادر‌های سلامت انجام شد.
وی همچنین از ارائه خدمات دارویی و آزمایشگاهی رایگان به بیماران در این سفر خبر داد.
ارسال نظرات