رئیس ستاد عتبات عالیات هرمزگان مطرح کرد

پذیرایی ستاد عتبات هرمزگان از ۱۳۹ هزار زائر در موکب‌های ایران و عراق

رئیس ستاد عتبات عالیات استان هرمزگان گفت: ۱۳۹ هزارو ۳۰۰ نفر از خدمات پذیرایی کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین در موکب‌های داخلی وموکب‌های در عراق پذیرایی می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۲۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سید کاظم موسوی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با اشاره به شرح وظایف کمیته‌های ستاد اربعین اظهار داشت: کمیته اسکان و تغذیه  بر عهده ستاد عتبات عالیات استان هرمزگان می‌باشد که روزانه میزبان 139هزارو 300 نفر در موکب‌های  داخلی و موکب‌های در عراق است.

وی با بیان  اینکه روزانه 10 هزار قرص نان در کربلا بین زائر ین توزیعمی‌شود، بیان داشت: چیزی که پیش بینی شده از 96 هزارو 300 نفرروزانه پذیرایی می‌شود که در 3 وعده  پذیرایی روزانه‌مان در عراق 43هزار نفر قرار دارند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان هرمزگان ادامه داد: در مجموع امسال حدود24 موکب از استان به زائران خدمات رسانی می‌کنند که از بندر خمیر، بندرلنگه و پارسیان شروع می‌شود و منطقه شلمچه نیز 4 موکب کار خدماترسانی به زائران را انجام می‌دهند.

موسوی با اشاره به نقش انقلابی مردم و خیرین در خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) تصریح کرد: امسال 9 موکب در داخل کشور داریم که از بندرعباس شروع می‌شود و تا مرز مهران و چذابه  این 9 موکب داخلی خدمات رسانی می‌کنند و 13  موکب نیز در داخل خاک عراق فعال می‌باشد.

این مسئول عنوان کرد: دو موکب که هنوز شناسنامه‌هایشان به دست ما نرسیده به امار ما اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه موکب‌های استان هرمزگان آمادگی ارائه خدمات به کل  زائران استان، کشور و سایر زائران اربعین را دارند، افزود: کمیته‌ای به نام کمیته بازرسی و نظارت در ستادعتبات عالیات تشکیل شده  که روزانه اینها را کنترل می‌کنند.

ارسال نظرات