نماینده، ولی فقیه در لرستان:

فعالیت ۳۰۰ خادم لرستانی در موکب‌های لرستان شهر‌های نجف و کربلا

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: ۳۰۰ خادم لرستانی به‌صورت شبانه‌روزی در موکب‌های لرستان در شهر‌های نجف و کربلا فعالیت میکنند.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۹۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در حاشیه بازدید از موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، گفت: اربعین حسینی، یک جوشش از محبت، عشق، صفا و صمیمیت است.
وی با بیان این‌که پیاده‌روی اربعین نه تنها در داخل عراق بلکه در داخل بسیاری از کشورهای اسلامی، یک حرکت عظیم مردمی را به‌وجود آورده است، خاطرنشان کرد: یکی‌از موارد اظهار محبت مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت ایجاد موکب‌هایی در جاهای مختلف در مسیر تردد زائران اربعین حسینی است که در کشور ایران و عراق دایر شده و از زائران اربعین پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.
آیت‌الله میرعمادی به برپایی ۱۶ موکب مردمی در نقاط مختلف استان لرستان اشاره و با بیان این‌که ارادت و ولایت‌مداری مردم لرستان به اهل‌بیت عصمت و طهارت برجسته و ریشه‌دار است، اضافه کرد: پذیرایی خودجوش مردم لرستان، از ارادت مردم لرستان به سالار شهیدان حکایت دارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به فعالیت ۳۰۰ خادم لرستانی به‌صورت شبانه‌روزی در موکب‌های لرستان در شهرهای نجف و کربلا اشاره کرد و افزود: اربعین حسینی، نمادی از قدرت اهل‌بیت و عشق، شور، صفا و صمیمیت مردم به سرور و سالار شهیدان است.
امام‌ جمعه خرم‌آباد با تاکید بر حفظ جنبه‌های مردمی همایش عظیم راهپیمایی اربعین حسینی به حرکت مردمی و خودجوش مردم لرستان اعم از زن، مرد، پیر و جوان در پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرده و افزود: پذیرایی مخلصانه و منحصر به فرد مردم لرستان، رضایتمندی زائران را به‌دنبال داشته است.

ارسال نظرات