مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان مطرح کرد

ارسال کتاب و عروسک‌ از سیستان و بلوچستان برای کودکان زلزله‌ز‌ده

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: کتب و عروسک‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برای کودکان حادثه دیده کرمانشاه ارسال شد
کد خبر: ۸۹۴۸۲۸۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
معصومه هادی در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج از سیستان و بلوچستان در زاهدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن جمع زیادی از هموطنان در زلزله اخیر کرمانشاه، اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در غرب کشور کتب و عروسک‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برای کودکان حادثه دیده کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: این هدایا همراه با کمک‌های مردمی استان به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و در روز‌های آینده به دست کودکان می‌رسد.

وی افزود: کودکان با توجه به روحیه لطیفی که دارند همواره نسبت به بزرگسالان در معرض آسیب‌های بیشتری هستند و به همین دلیل نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند که امیدواریم این هدایا آن‌ها را برای لحظاتی از اتفاق‌های پیرامونشان دور کند و لبخند را بر لبانشان بنشاند.

هادی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مردم و مسئولان، مردم حادثه دیده بتوانند زندگی خود را از سر بگیرند و غم دیگری بر دل‌های آنان ننشیند.
ارسال نظرات