فرمانده ناحیه مقاومت الیگودرز خبر داد:

طرح اعتلای بسیج در ۵ محور آغاز می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت الیگودرز از اجرای طرح اعتلای بسیج با ۵ محور اساسی در هفته بسیج در شهرستان الیگودرز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۱۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
سرهنگ محمد برامکی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ضمن تسلیت حادثه غمبار زلزله استان کرمانشاه اظهار داشت: اینگونه اتفاقات علی رغم تلخی انسجام بیشتر مردم را به نمایش می‌گذارد و مردم بصورت خودجوش در امداد رسانی فعالیت می‌نمایند.

وی به فلسفه تشکیل بسیج اشاره نمود و افزود: بسیج در همه حال پای آرمان نظام و انقلاب ایستاده و همواره خدمتگزار مردم بوده و این مهم نشانه مردمی بودن آن است.

برامکی عنوان کرد: حضرت امام راحل با دور اندیشی قبل از شروع دفاع مقدس دستور تشکیل بسیج را دادند و امروز این شجره طیبه هرکجا استکبار حضور دارد حضوری جدی دارد و دشمن را فلج کرده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری با شعار محوری بسیج مظهر مردم سالاری دینی در سراسر کشور برگزار می‌شود و در شهرستان الیگودرز هم ۳۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی تعریف و ابلاغ شده و ۵ کمیته برای اجرای برنامه‌ها با محوریت دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز تصرح کرد: طرح اعتلای بسیج با هدف افزایش کمک این نهاد مقدس به مردم با ۵ محور آغاز و اقدامات خوبی هم انجام شده است.

برامکی گفت: ساماندهی گروه‌های جهادی، ساماندهی معیشت اقتصادی مردم، تقویت بسیح جامعه پزشکی و خدمات رسانی پزشکی و فرهنگی به مناطق محروم و مشارکت همه جانبه بسیج و دستگاه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله ۵ برنامه محوری است که در هفته بسیج رسما آغاز می‌شود.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات