فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر مطرح کرد؛

جمع‌آوری بیش از 500 میلیون ریال کمک‌های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: بیش از 500 میلیون ریال کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه توسط مردم فهیم و همیشه در صحنه این شهرستان و با همکاری بسیجیان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد محمودوند ،در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت کشته شدگان زلزله استان کرمانشاه و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه اظهار داشت: بر اساس رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز نخست این حادثه کمک‌رسانی خود را به مناطق مختلف زلزله زده استان کرمانشاه آغاز کرده است .
وی ضمن تقدیر از کمک‌های مردم شهید پرور هویزه ثانی افزود: مردم فهیم و خیر‌اندیش شهرستان پلدختر قبل از نهادهای دولتی به صورت خودجوش کمک‌رسانی خود را به مناطق حادثه دیده استان کرمانشاه آغاز کردند.
محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده شامل پتو، خرما، کنسرو، شیر خشک، لوازم بهداشتی و غیره به صورت سازماندهی شده و از طریق سپاه استان که بخشی از فعالیت‌ها را در مناطق آسیب دیده و زلزله‌زده استان کرمانشاه به عهده دارد ارسال و به دست حادثه دیدگان می‌رسد.
فرمانده ناحیه پلدختر با بیان اینکه مردم نشان دادند که همیشه در همه صحنه‌های مختلف به کمک هم نوع خود آماده هستند، افزود: دستگاه‌های مختلف شهرستان در رابطه با ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده با سپاه پاسداران هماهنگی‌های لازم را داشته باشند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: یک مغازه‌دار خیر پلدختری ساکن تهران جهت کمک به آسیب‌دیدگان زلزله استان کرمانشاه انواع لباس گرم و نو به ارزش 200 میلیون ریال هدیه کرده است.
محمودوند از مردم شهرستان پلدختر خواست کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در اسرع وقت به سپاه ناحیه پلدختر تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات