خبرهای داغ:
در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد:

تجلیل از ۳۸ گروه جهادی در هفته بسیج

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ۳۸ گروه جهادی در هفته بسیج در آذربایجان غربی تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۹۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلیل وحیدی ظهر امروز در نشست خبری که سالن جلسات سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد فرا رسیدن هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: برای نکوداشت این ایام برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری ۵۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح استان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، همایش شکوه هجرت و تجلیل از ۳۸ گروه جهادی، ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی به ساکنان مناطق محروم، همایش تجلیل از کارمندان بسیجی، یادواره شهدای دانشجو، تجلیل از مخترعان و مبتکران، برپایی تجمع بزرگ بسیجیان، تجدیدبیعت با مقامات ارشاد استانی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های شاخص این استان به شمار می‌روند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان در ۱۲ آذر ماه امسال را مورد اشاره قرار داد و افزود: اجلاس فرهنگ و آموزش چهار آذر ماه، اجلاس بانوان پنج آذر ماه، اجلاس روحانیت هفت آذر ماه امسال و اجلاس ایثارگران ۹ آذر با حضور پررنگ مسئولان و مردم مناطق مختلف کشورمان برگزار می‌شود.

وحیدی برگزاری اجلاس پیشمرگان کرد مسلمان و عشایر در مهاباد را مورد اشاره قرار داد و افزود: این رویداد فرهنگی و باشکوه با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در ارومیه برگزار شد.

وی افتتاح ۳۱ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی شامل 15 مرمت و ساخت مسجد، 7 خانه عالم، 2 غسالخانه، 6 سرویس بهداشتی و ... در طول هفته را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: دو پروژه اقتصاد مقاومتی شامل پرورش دام، قارچ و بلدرچین در استان افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات