فرمانده سپاه ناحیه ماسال:

هفته بسیج سال جاری ماهیت خدمت رسانی به مردم دارد/ تشریح برنامه های هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: برنامه ریزی دقیقی برای برگزاری هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر صورت گرفته تا 120 برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت اجرایی شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۲۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، سرهنگ حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه ماسال ضمن تسلیت ایام پایانی صفر و گرامیداشت هفته بسیج گفت: برنامه ریزی دقیقی برای برگزاری هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر صورت گرفته تا ۱۲۰ برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت اجرایی شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال ۴۰ برنامه از مجموع برنامه ها را در سطح شهرستانی عنوان کرد و گفت: هفته بسیج سال جاری ماهیت خدمت رسانی دارد یعنی سعی شده برنامه هایی که عواید آن مستقیما به کمک مردم می آید ظهور و بروز داشته باشد.

وی اردوهای جهادی و گشت های محله محور بسیجیان جهت ارتقای امنیت را از جمله این برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: با توجه به تقارن آغاز هفته بسیج با حلول ماه ربیع و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برنامه ها صبغه جشن و سرور خواهد داشت.
جانباز در تشریح بیشتر برنامه های این هفته گفت: دو جشنواره ابتکاری نی نوازان تالشی و پنیر تالشی از جمله جشنواره هایی است که در این هفته برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افتتاح گازرسانی به روستای خروم، کلنگ زنی پایگاه اورژانس طاسکوه و محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان عنوان کرد و گفت: کارگاه های شناخت آسیب های ماهواره و ایجاد مشاغل خانگی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای از دیگر برنامه های این هفته است.

جانباز خاطر نشان کرد: افتتاح صندوق های خیریه در اولین روز این هفته، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال ضمن ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هفته ای سراسر نشاط و توام با برنامه های غنی گفت: مسئولین شهرستان هم وعده داده اند خدماتی همچون تقسیط هزینه های دریافت پروانه کسب در این هفته به بسیجیان عزیز اجرایی شود.

ارسال نظرات