خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیبر:

هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی بسیجیان است

فرمانده حوزه کربلا در جلسه ستاد هفته بسیج این حوزه، هفته بسیج را فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون ها بسیجی و همچنین بیان رشادت ها و فداکاری رزمندگان اسلام برای انقلاب اسلامی خواند.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۴۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری گفت: بسیج مایه بیم و واهمه دشمنان بوده و به برکت همین نیروی عظیم مردمی دست دشمنان از ایران کوتاه شده است.

وی آسایش، آرامش و امنیت حاکم ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی دانست که با رشادت ها، ایثارگری ها و از جان گذشتگی هایشان موجب تثبیت نظام نوپای جمهوری اسلامی شد به گونه ای که امام خمینی(ره) در دعاهایشان خواستار محشور شدن با بسیجان بودند.

علیاری با اشاره به برنامه های پیش بینی شده حوزه کربلا و پایگاه های تابعه در هفته بسیج اظهارداشت: امیدواریم با این برنامه ها بتوانیم از مقام بسیج تجلیل کنیم.

وی دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی از مزار شهدا، مسابقه فوتسال بین پایگاه های تابعه، مسابقه دو میدانی در دو رده سنی جوانان و نوجوانان، یادواره شهدا و برگزاری برنامه گرامی داشت در پایگاه ها، نشست روشنگری حوزه ای، راهپیمایی شبانه پایگاه ها و تجمع بسیجیان در 5 آذر را از برنامه های هفته بسیج حوزه کربلا برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها