فرمانده سپاه دهگلان در دیدار با امام جمعه:

نیرو‌های بسیج پشتوانه محکم برای نظام و انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه دهگلان دردیدار با امام جمعه گفت: نیرو‌های بسیج پشتوانه محکم برای نظام وانقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از دهگلان، سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان در دومین روز از هفته بسیج به همراه، مسئولین و بسیجیان شهرستان با امام جمعه دهگلان دیدار کردند.

حیدری ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد:بسیج منشا خیر و برکت است و به فرمود: ه امام راحل بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

وی تفکر بسیجی را به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم بسیجی بودن عنوان کرد و گفت: هرکس تفکر بسیجی داشته باشد در هر لباسی یک بسیجی واقعی شناخته می‌شود.

حیدری در ادامه افزود: امروز ملت بسیجی ایران اسلامی به عنوان نیروی بزرگ و رهایی بخش در مقابل همه جبهه استکبار ایستاده است و مقاومت را استمرار می‌بخشد.

فرمانده سپاه دهگلان در ادامه با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف خاطر نشان کرد: بسیجیان سلحشور در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف و در مسیر انقلاب حضوری چشمگیر و بی نظیر داشته و دارند که نمونه بارز آن، حضور چشمگیر بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با تمام وجود در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادگی کردند.

وی افزد: برای همین هم رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند: باید یکی از اقداماتی که در دستور کار قرارمی گیرد جلوگیری از نفوذ دشمن در بسیج باشد، چون بسیج بخشی از قدرت دفاعی و اقتدار ملی ما است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دهگلان به رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیج در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل رسید توانست حامی و پشتیبان ملتش و پس از جنگ تحمیلی نیز وارد عرصه‌های مختلف به منظور خدمت رسانی به مردم شد.

امام جمعه دهگلان

در ادامه امام جمعه دهگلان ضمن تبریک هفته بسیج بر نقش ایمان و معنویت بسیجیان در پیشبرد عملیات‌های مختلف اشاره نمود و گفت: همه ما مدیون ایثارگری‌های بسیجیان، رزمندگان، شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج دارای روحیه جهادی است و هرجا انقلاب و اسلام به خدمات این نیرو نیاز داشته، وارد عرصه شده است اظهار کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها ازجمله حل مشکلات مردم بوده است و خدمات رسانی‌های آنان بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.

امام جمعه دهگلان افزود: ایمان، بصیرت و آگاهی از ویژگی‏های بارز بسیجیان است و این ایمان و آگاهی باید روز به روز تقویت شود، چون اگر ایمان و معرفت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز ما در چنین جایگاهی قرار نداشتیم.

ماموستا محمدی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرف برای گفتن دارد و باید از ظرفیت و توانمندی‌های بالای این نیروی مردمی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر بهره گرفت.

امام جمعه دهگلان از زحمات بسیج سازندگی سپاه دهگلان در زمینه محرومیت زدایی مناطق محروم و اعطای وام در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار شهرستان قدر دانی نمود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات