یک تولید کننده بسیجی در گفتگو با بسیج:

حذف دلار راهبرد اقتصاد مقاومتی است

عباس عروجی با بیان اینکه حذف دلار، راهبرد اقتصاد مقاومتی است افزود: کاهش ارزش ملی کشورمان تاثیر منفی بر تولید ملی دارد و این خلاف مسیر اقتصاد مقاومتی است که بارها توسط رهبری معظم تاکید شده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۴۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

 

عباس عروجی یک فعال بسیجی و تولیدکننده پیراهن مردانه در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولتمردان کشورهای استعماری طرح های ضد اقتصادی را برای کشورمان تدوین می کنند تا از این طریق بتوانند از سیر صعودی اقتصادی کشورمان جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه حذف دلار، راهبرد اقتصاد مقاومتی است افزود: کاهش ارزش ملی کشورمان تاثیر منفی بر تولید ملی دارد و ضمن اینکه صادرات را کاهش داده موج واردات کالاهای خارجی بی کیفیت را هم به بازار کشورمان روانه می کند و این خلاف مسیر اقتصاد مقاومتی است که بارها توسط رهبری معظم تاکید شده است این در حالی است که مدیریت مالی و فراهمی زیرساخت های مالی باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

عروجی در پایان خاطر نشان کرد:  ارزش پول ملی می تواند محدودیت هایی که در مبادلات تجاری بین اقتصاد کشورمان وجود دارد را از بین برده و بازار گسترده ای را برای فعالان اقتصادی در شرایط تحریم ایجادکند.

ارسال نظرات