شکست داعش پیروزی لشکر خدا بر لشکر شیطان است

امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: زوایای این پیروزی را به گوش کسانی که دائم دلشان می لرزد و می ترسند برسانید، بگویید که ما اهل سیلی خوردن نیستیم و سیلی می زنیم.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۹۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حائری امام جمعه شهرستان بندرخمیر در مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام بندرخمیر به مناسبت هفته بسیج، ضمن اشاره به شکست حکومت خودخوانده داعش گفت: شکست داعش پیروزی لشکر خدا بر لشکر شیطان است. 

وی افزود: شکست داعش و پایان سیطره آن بر اراضی عراق و سوریه بی شک جز الطاف حضرت حق تعالی می باشد و اگر بگوییم معجزه است، گزاف نگفته ایم.

 امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به ائتلاف غربی آمریکایی مبارزه علیه داعش، عنوان کرد: آمریکا برای نابودی داعش زمانی ۳۰ ساله را پیش بینی کرده بود ولی رزمندگان جبهه مقاومت طی چند ماه طومار داعش را پیچیدند، این موضوع قدرت عزم و اراده و ایمان نیروهای مقاومت را نشان می دهد.

وی با اشاره به خسارت های وارد شده توسط داعش به شهرهای کشور عراق و سوریه، بیان کرد: در سالهای حضور داعش در عراق و سوریه خسارات های سنگینی به شهرها و زیرساخت های این کشورها وارد شد، چه جنایت ها که علیه مردم بی گناه صورت نگرفت ،این حاصل سیطره داعش در عراق و سوریه است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی حائری عنوان کرد: عربستان به رغم حمایت هایی که از داعش می کرد از تهدیدهای آن در امان نبود، به گونه ای که ابوبکر بغدادی عربستان را به سر مار تشبیه کرد و گفت که باید آن را نابود کنند.

وی افزود: زوایای این پیروزی را به گوش کسانی که دائم دلشان می لرزد و می ترسند برسانید، بگویید که ما اهل سیلی خوردن نیستیم و سیلی می زنیم.

لازم به ذکر است مراسم با حضور بسیجیان و مسئولین شهرستانی برگزار گردید. این مراسم با مداحی رزمنده بسیجی مراد هنرمند به اتمام رسید.

ارسال نظرات