سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سوار خبر داد:
همزمان با شروع هفته بسیج ، بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سوار در جهت تقویت روحیه بسیجی و گرامیداشت این هفته ، اقدام به اجرای برنامه های متنوع کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سوار در عرصه جهادی و اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بسیج سازندگی سپاه ناحیه بیله سوار با شروع این هفته ، بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید صدوقی انجیرلو را در جهت اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم فعال کرد و اکیپ پزشکی و درمانی را با همکاری شبکه بهداشت انجیرلو به روستای مسجدلو اعزام کرد که همراه با این اکیپ ، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته های لوازم بهداشتی بین اهالی روستا توزیع شد .

همچنین در این هفته همایشی با عنئان طلائیه داران اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ دوم اختری فرماندهی ناحیه مقاومت بیله سوار برگزار شد . سرهنگ اختری در این همایش گفت : توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید روحیه بسیجی را همچون سایر فعالیت های بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز ایجاد کرد و باید در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی با روحیه بسیجی اقدام کرد و همچون سایر میادین مقابل دشمن ایستاد .

همچنین مسئول بسیج سازندگی گفت : بسیج سازندگی علاوه بر اجرای برنامه های هفته بسیج ، در جهت جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده اقدام کرده و اقلام جمع آوری شده را به مناطق زلزله زده ارسال کرد .

وی افزود : در روزهای آینده نیز نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مکان مصلای شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات