به مناسب هفته بسیج برگزار می شود؛

اعزام تیم های درمانی جامعه پزشکی شهرکرد در منطقه قطب صنعتی

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، از حضور سه اکیپ بهداشتی، درمانی و آموزشی در منطقه قطب صنعتی شهرکرد و ارائه خدمات رایگان به کارگران شاغل در کارخانجات فعال در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۲۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، از حضور سه اکیپ بهداشتی، درمانی و آموزشی در منطقه قطب صنعتی شهرکرد و ارائه خدمات رایگان به کارگران شاغل در کارخانجات فعال در این منطقه خبر داد.

نعمت اله عباسی افزود: تیم های اعزامی شامل: پزشک عمومی، کارشناسان ارشد تغذیه، روانشناسی ، کارشناسان آموزش سلامت با استقرار در کارخانه ماشین سازی واقع در منطقه قطب صنعتی نسبت به انجام غربالگری بیماری های مزمن همچون فشار خون بالا و دیابت ، انجام خدمات مشاوره روانشناختی و تغذیه ای، ویزیت رایگان و آموزش عوامل زیان آور محیط کار وسبک زندگی سالم اقدام نمودند.

عباسی از حضور سرهنگ مردانی، رئیس بسیج کارگری سپاه قمربنی هاشم«ع» استان در این برنامه خبر داد و افزود: در مجموع حدود ۲۰۰ نفر از خدمات غربالگری و بیش از۲۰۰ نفر از خدمات آموزشی بهره مند شدند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد در ادامه به انجام اقدامات مشابه در طول ایام هفته بسیج اشاره داشت و افزود: استقرار اکیپ های بهداشتی، درمانی و آموزشی در منطقه غرب شهرکرد واقع در شورایار محله ۳۲ و ارائه خدمات رایگان غربالگری و مشاوره ای از جمله این برنامه ها در روز های آتی است.

ارسال نظرات