استاندار زنجان:

یکی از وظایف مهم دولت، تامین امنیت داخلی است

یکی از وظایف مهم دولت، تامین امنیت داخلی است و فلسفه وجودی نیروی انتظامی نیز برخورد با هر نوع نا امنی و بی‌ نظمی در کشور است.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۸۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در همایش ارتقاء دانش مدیران با موضوع تبیین نقش و استراتژی توسعه مشارکت‌ های مردمی گفت: اختیاراتی که طبق قانون بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است، باید به صورت کامل در جامعه اجرایی شود.

اسداله درویش ‌امیری افزود: نیروی انتظامی به‌ عنوان مسئول تامین امنیت اجتماعی، باید از اقتدار و اختیار خود، حداکثر استفاده را برده و در جهت تامین امنیت، آرامش و آسایش جامعه، تلاش نماید.

وی اظهار داشت: امروز، کشور از پلیس منضبط، مقتدر و با صلابتی برخوردار است که باید با تقویت این اقتدار و صلابت، همه مردم در کشور احساس امنیت کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی به معنای احساس آرامش و آسایش مردم در محل زندگی و کار خود است، تصریح کرد: یکی از وظایف مهم دولت، تامین امنیت داخلی است و فلسفه وجودی نیروی انتظامی نیز برخورد با هر نوع نا امنی و بی‌ نظمی در کشور است؛ به گونه ای که امنیت استان و کشور در گرو انجام صحیح وظایف ماموران نیروی انتظامی می‌باشد.

اسداله درویش ‌امیری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، باید دیدگاه امیدوار مردم به نیروی انتظامی را قدر دانسته و به نحو احسن از آن بهره ببرد، افزود: اقتدار و حضور پر رنگ نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سبب شده است تا امنیت مطلوبی برای مردم استان حاصل شود.

وی اظهار داشت: مردم باید نیروی انتظامی را در امر تامین نظم و امنیت و انجام ماموریت ‌ها، یاری کرده و بپذیرند که زندگی اجتماعی هم همانند زندگی شخصی، هزینه دارد.

 

 

ارسال نظرات