مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

روحیه مقاومت، اسرائیل غاصب را به یک ببر کاغذی تبدیل کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرلنگه گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد افزایش روحیه مقاومت هستیم و قدرت اسرائیل درهم شکسته شده است و روحیه مقاومت، اسرائیل را به یک ببر کاغذی تبدیل کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۲۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷


حجت الاسلام‌والمسلمین علی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در استان هرمزگان ، اظهار کرد: پیروزی‌های پی‌در پی جبهه مقاومت، اسرائیل را با بن‌بست مواجه ساخت، آمریکا برای حفظ جرثومه فساد و غده سرطانی اسرائیل غاصب تلاش می‌کند و هزینه‌های زیادی متحمل شده است.
وی افزود: این حمایت‌ها و تلاش‌ها مصداق چنگ زدن به درخت خاردار است و بحول و قوه اللهی اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: الحمداله به برکت انقلاب اسلامی شاهد افزایش روحیه مقاومت هستیم و قدرت اسرائیل درهم شکسته شده است و روحیه مقاومت، اسرائیل را به یک ببر کاغذی تبدیل کرد.
عمرانی تصریح کرد: از دیدگاه انقلاب اسلامی ایران، همه مسلمانان امت واحده حساب می‌شوند و در این صورت هر گونه ستمگری به جمعیت مسلمین محکوم است و آرمان ایران اسلامی دفاع از فلسطین است و مولایمان علی بن ابیطالب (علیه‌السلام) فرمودند: همواره خصم ظالم و یاور مظلوم باشید.
به فرموده رهبر معظم انقلاب: ما اعلام می‌کنیم که حتی یک روز و یک ساعت با دولت غاصب، غیرقانونی و خبیث اسرائیل دوستی و محبت و کوچک ترین و ضعیف ترین نوع رابطه را نداشته و نخواهیم داشت.
وی در پایان گفت: سردمداران آمریکا بدانند تلاش برای مشروعت بخشیدن به رژیم غاصب بی‌فایده است و پشتیبانی مالی و حمایت‌های سیاسی آنها از اسرائیل دیگر تاثیر ندارد.

ارسال نظرات