فرمانده انتظامي استان زنجان:

همياران جوان پليس، سرمايه بزرگ اجتماعي پليس می باشد

همياران جوان پليس، سرمايه بزرگ اجتماعي پليس می باشد، يكي از نشانه هاي سرمايه اجتماعي و اعتماد عمومي مشاركت مردم است كه پليس امروز توانسته به آن دست يابد.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۴۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان  زنجان در آیین اختتامیه همایش آموزش ترافیک گفت: آموزش‌های فرهنگ ترافیک در جامعه ضروری است.

سردار علي آزادي با اشاره به اینکه آموزش‌های ترافیک موجب سلامت افراد جامعه می‌شود، افزود: برخی مواقع بزرگترها و رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند، ولی کودکان موارد را تذکر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه همه باید به تذکرات همیار پلیس توجه کنند اظهار داشت: باید از رانندگان درخواست شود، به این تذکرات توجه کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: باید با همکاری دستگاه‌های مختلف زمینه‌های آموزشی را برای توسعه ترافیک فراهم کرد.

سردار آزادی همياران جوان پليس را سرمايه بزرگ اجتماعي پليس دانست و تاكيد كرد : يكي از نشانه هاي سرمايه اجتماعي و اعتماد عمومي مشاركت مردم است كه پليس امروز توانسته به آن دست يابد.

وی با بیان اینکه از دل همین کودکان ، مسئولان بزرگ شده و رشد می‌کنند، بیان کرد: باید از همین سنین آموزش‌ها را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در دل آموزش‌ها می‌توان کودکان را با ناهنجاری‌های ترافیکی آشنا کرد، ادامه داد: همین ناهنجاری‌هامی‌تواند موجب آسیب به افراد شود.

وي اظهار داشت : ‌نيروي انتظامي در بحث جامعه پذيري و مشاركت قشرهاي مختلف مردم در مقوله برقراري انضباط اجتماعي توفيقات بزرگي حاصل كرده است.

سردار آزادی عنوان کرد: باید آموزش به کودکان ادامه پیدا کند و به یک برنامه خاص محدود نشود و امید است با همراهی و همکاری یکدیگر شهری سالم داشته باشیم.

گفتني است  مسیح‌اله معصومی شهردار زنجان نیز در این مراسم با قدردانی از برگزاری همایش ترافیک اظهار کرد: تلاش می‌شودبرنامه‌های حوزه فرهنگی با محوریت آموزشی افزایش پیدا کند.

ارسال نظرات