صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از راه‌اندازی صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری در استان با اعتبار شش میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۵۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، علی فتی ظهر امروز در نشست روسای واحدهای دانشگاهی پیام نور سراسر استان هرمزگان اظهار داشت: راه‌اندازی این صندوق با همکاری پارک، دانشگاه‌ها، پالایشگاه نفت بندرعباس و فولاد مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی ادامه داد: طبق برآورد صورت گرفته سه میلیارد تومان از استان و سه میلیارد نیز از صندوق ملی به جهت راه‌اندازی این صندوق استانی به هرمزگان اختصاص می‌یابد.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان اختصاص این اعتبار را فرصتی مهم در جهت افزایش حمایت از فناوران استان دانست و گفت: مجموعه دانشگاهی پیام نور از ظرفیت پیش آمده در جهت توسعه فناوری هرمزگان استفاده کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به تعامل پارک و این دانشگاه گفت: از جمله ماموریت‌های مهم این دانشگاه، تبدیل شدن به یک دانشگاه کارآفرین و نسل سوم است که زیرساخت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در آن فراهم شده است.

عبدالکریم قائدی تصریح کرد: با وجود نیروهای هیئت علمی و متخصص، توجه دانشگاه به نیازهای صنعت و جامعه در حال افزایش است و از این دارایی‌های فکری باید بیشتر بهره برد و دانشگاه در این مهم پیشتاز است.

ارسال نظرات