رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه مطرح کرد:

دشمن همه دار و ندار خود را بکار گرفت اما نتوانست ملت ایران را از صحنه خارج کند

امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: دشمن با به‌کارگیری همه دار و ندار خود در جریان‌های متعدد و به اشکال مختلف با هدف سرنگونی نظام، تهاجماتی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به راه انداخت ولی در نهایت هم نتوانست به هدف شوم خود دست یافته و ملت ایران را از صحنه خارج کند.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۵۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و 15 دی سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به ابرکوه، با حضور مسئولین در فرمانداری برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسینی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و اشاره به حوادث سال 88، گفت: ملت ایران در مقاطع مختلف و متعدد این انقلاب شاهد حمایت‌های حق تعالی از انقلاب بودند که نمونه آن حفظ کشور، اعتقادات و آرمان‌های انقلاب در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و یا شکست نظامی هواپیماهای آمریکایی در صحرای طبس است.
حسینی 9 دی را روز دفع فتنه عظما دانست و تصریح کرد: دشمنان در برهه‌های مختلف قصد تخریب نظام و جلوگیری از پیشرفت ایران را داشتند که این مسئله موجب شد تا ناخواسته با بسیج کردن نیروهای مردمی و انسجام‌بخشی و یکپارچگی آنان، پایه‌های این نظام مقدس هر روز استوارتر شده و یکی‌یکی پله‌های پیشرفت را طی کند.
وی با اشاره به حوادث اوایل انقلاب و اقدامات تروریستی منافقین، تأکید کرد: شجره خبیثه نفاق که ادعای انقلابی و مردمی بودن داشت، با راه‌اندازی ترورهای کور و حرکات رذیلانه و بی‌هدف، در کشور رعب و وحشت ایجاد کرده و چهره زشت خود را نمایان ساخت. سپس دست در دست رژیم بعثی عراق گذاشت که دشمن خونی ملت ایران بود.
امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: دشمن با به‌کارگیری همه دار و ندار خود در جریان‌های متعدد و به اشکال مختلف با هدف سرنگونی نظام، تهاجماتی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به راه انداخت ولی در نهایت هم نتوانست به هدف شوم خود دست یافته و ملت ایران را از صحنه خارج کند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا و اسرائیل از اعراب سفاک سعودی برای جلوگیری از صدور انقلاب ایران در منطقه، یادآور شد: تمامی نقشه‌های دشمن نتیجه برعکس داشت و با کمک ناخواسته آن‌ها امروز انقلاب ایران به کشورهای سوریه، یمن، عراق، بحرین و ... صادر شده است.
حسینی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی تمام توان خود را برای حمایت از حکومت بی‌ریشه سعودی به کار گرفته تا مانع پیشرفت‌های ایران شود، اضافه کرد: یکی از سرفصل‌های دشمن در این زمینه عَلَم کردن نقشه فتنه جویانه بعد از انتخابات خرداد 88 بود که ناکامان در این انتخابات با ارشادهای کشورهای مختلف به ویژه آمریکا و اسرائیل به بهانه و تهمت تقلب در انتخابات، چند صباحی اردوکشی خیابانی راه انداختند.
وی ادامه داد: در شرایطی که عده‌ای بی‌بصیرت به کف خیابان‌ها ریخته و برخی از خواص هم در هیاهوی گرد و غبار سیاسی متحیر مانده بودند، مردم ولایتمدار در روز 9 دی پاسخی محکم به استکبار جهانی و فتنه دادند و حضور مقتدرانه خود جریان فتنه و سران آن را تقبیح کردند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با ابراز اینکه هدف فتنه 88 آسیب‌رسانی به اصل نظام و ولایت‌فقیه بود، یادآور شد: پس از خنثی شدن این توطئه عده زیادی از غربال انقلاب ریزش کرده و برخی نیز با رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب بصیرت خود را بازیافته و سران فتنه را رها کردند؛ اما هنوز سردمداران جریان فتنه حاضر به عذرخواهی از مردم و ابراز ندامت از رفتارهای شیطانی خود نیستند؛ در همین راستا ما باید با زنده نگه‌داشتن 9 دی همه اقشار و نسل‌های جدید را نسبت به وقایع سال 88 مطلع کنیم.
ارسال نظرات