خبرهای داغ:
خلیفه کل ارامنه آذربایجان:

رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی رهبری است که باید قدردان آن بود

خلیفه کل ارامنه آذربایجان در آیین تجلیل از شهدای ارامنه آذربایجان در دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس موازین نظام الهی است و دشمنان آن در حقیقت دشمنان تمام ادیان الهی هستند، گفت: رکن اصلی این نظام، رهبری است و همه ایرانیان باید قدردان وجود چنین رهبری باشند.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۰۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گریگور چیفتچیان  با تاکید بر جایگاه مهم و بی بدیل رهبر جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و ابعاد بین المللی، افزود: رکن اصلی جمهوری اسلامی بر پایه رهبری استوار است که این هدایت و رهبری در زمان کنونی در مدیریت الهی آیت الله خامنه ای تعریف می شود.
وی به تولد حضرت عیسی (ع) در سرزمین فلسطین اشاره و بیان کرد: شیطان بزرگ و استکبار جهانی می ‌خواهند خاک فلسطین را جدا کنند، در حالی که فلسطین، اورشلیم و بیت‌المقدس برای همه ادیان بوده و متعلق به فرد و افراد خاصی نیست.
چیفتچیان یادآور شد: باید توجه داشت که تمام توطئه ها و دسیسه های شیطانی علیه سرزمین مقدس فلسطین محکوم است و ما آن را متعلق به تمام ادیان الهی می دانیم.
خلیفه کل ارامنه آذربایجان، صلابت، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در اتحاد بین ادیان مختلف الهی دانست و ادامه داد: این وحدت و انسجام به صورت واضح در داخل کشور مشاهده می شود، اما دشمنان هرگز این موضوع را بر نمی تابند.
چیفتچیان افزود: هر نقشه ای که قدرت های بزرگ برای منطقه غرب آسیا ترسیم می کنند، با اتحاد اقشار مختلف مردم و ادیان الهی خنثی خواهد شد.
 

ارسال نظرات