خبرهای داغ:
مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی خبر داد؛

505 زندانی جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظار کمک خیران

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در فهرست جمعیت بدهکاران مالی غیرکلاهبردار رتبه هفتم کشور را دارد، گفت: 505 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های آذربایجان شرقی چشم انتظار کمک خیران هستند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۴۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول تقی‌پور در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 500 زندانی مرد و 5 زندانی زن جرایم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل کیفری می‌کنند.
وی ادامه داد: به دلیل مبلغ بالای بدهی برخی از این محبوسان و همچنین تعدد آن‌ها در صدد هستیم با تکیه بر موضوع صلح و سازش ضمن جلب گذشت حداکثری از پرونده‌ها، زمینه آزادی بسیاری از محکومان تحت حمایت این مجموعه حمایتی را تا پایان سال جاری فراهم کنیم.
مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: طبق تاکید دستگاه قضایی در راستای گسترش فرهنگ مصالحه امیدواریم در قالب برنامه‌های ویژه ستاد استانی با اولویت زندانیان سرپرست خانواده و نسوان، آمار محکومان غیرعمد فعلی را در آینده‌ای نزدیک به نصف کاهش دهیم.
وی ادامه داد: تحقق این مهم در گرو شناسایی درست مشمولان مساعدت است که در این مورد طی هفته گذشته تا کنون بازدید‌هایی از زندان مرکزی تبریز و ندامتگاه شهرستان سراب داشتیم.
تقی پور اظهار کرد: در حال حاضر در هیچ کدام از زندان‌های این استان مددجوی واجد شرایطی با بدهی کمتر از 100 میلیون ریال نداریم.

ارسال نظرات