رئیس بنیاد شهید فریدونکنار:

در دهه مبارک فجر مسئولان فریدونکنار با خانواده شهدای ازباران دیدار می کنند

حسین پور: در این ایام 10 تیم با حضور معتمدان، مسئولان فریدونکنار و یک معتمد محلی از 30 خانواده شهید روستای ازباران این شهرستان دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۲۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجید حسین‌پور در نشست مشترک فرماندار با معتمدان معین بنیاد شهید فریدونکنار با اشاره به برنامه‌های پیش رو در دهه فجر امسال، اظهار کرد: میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای ازباران به همراه عطرافشانی و غبارروبی با حضور مسئولان شهری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این روز 10 تیم با حضور معتمدان، مسئولان فریدونکنار و یک معتمد محلی از 30 خانواده شهید روستای ازباران این شهرستان دیدار می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار با اشاره به اینکه گباران مزار شهدا امسال به وسیله پاراگلایدر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کلنگ ساماندهی مزار شهدای ازباران نیز به زمین زده می‌شود و این کار با مشارکت مردم، شورای اسلامی محل و دهیاری انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار افزود: تعویض پرچم قبور شهدا در سطح فریدونکنار، اعزام روایتگر و نواختن زنگ انقلاب در مدارس، انشانویسی با عنوان «پیام به شهید» با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدای انقلاب و شرکت در راهپیمائی حماسی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها