نمایندگان خواهان پاسخگویی وزیر کشاورزی هستند

شاعری درباره پاسخگویی وزیر جهاد کشاورزی به سوالات نمایندگان مجلس گفت: حجتی امروز سه‌شنبه برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌محمد شاعری در گفت‌و‌گویی با اشاره به مخالفت شدید با انتقال آب خزر گفت: اخیرا رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور طی نامه‌ای رسمی موافقت خود را با انتقال آب خزر اعلام کرد که این تصمیم غیرکارشناسی موجب نگران نمایندگان استان‌های شمالی، اساتید دانشگاه‌ها، دوستداران محیط زیست و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده است.

وی ادامه داد: در صورت اجرایی شدن این موافقت، فاجعه ارومیه در شمال ایران تکرار خواهد شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: تبعات ناشی از آن به عهده کسانی خواهد بود که در این برهه حساس موجب نگرانی‌های اجتماعی در کشور می‌شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از سوی نمایندگان مجلس طی نامه‌ای  به رئیس جمهور تذکر داده شد دستور دهند برای جلوگیری از تنش‌های احتمالی و پیشگیری از پیاندهای زیست محیطی و اقتصادی نسبت به لغو موافقت اقدام شود.

شاعری درباره پاسخگویی وزیر جهاد کشاورزی به سوالات نمایندگان مجلس گفت: حجتی سه‌شنبه هفته جاری برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم وزیر جهاد کشاورزی طبق اعلام قبلی به وی در این جلسه حضور پیدا کند و همانند هفته گذشته جلسه‌ای را بهانه برای عدم حضور خود پیدا نکند.

این مسؤول اضافه کرد: شنیده شده است وزیر جلسه‌ای را بهانه کرده و در جلسه این هفته حضور نمی‌یابد که این رفتار مناسب نیست و کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها