به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)؛

توانمندی های بانوان کار آفرین میبدی به نمایش در آمد

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) نمایشگاه توانمندی های بانوان کار آفرین میبدی طی آیینی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در مصلی آیت الله اعرافی (ره) گشایش یافت.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۷۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، در این نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان میبد در بخش های صنایع دستی ، مواد غذایی و گیاهان دارویی به نمایش گذاشته شده است.
فرماندار میبد در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه بیان داشت: بانوان نقش بسزایی در رشد و توسعه جامعه دارند و توانمندی خود در عرصه های مختلف از جمله حوزه مدیریتی را ثابت کرده اند.
وی افزود: استفاده از توانمندی بانوان موجب رشد و توسعه بیش از پیش کشور می شود.
حسین فلاح با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای بانوان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاههایی فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی کارآفرینان و بانوان هنرمند شهرستان می باشد و مسئولان باید از تمام امکانات و توان موجود برای تبلور این موفقیت ها بهره ببرند.
فرماندار در ادامه ابراز داشت: تمام هدف ما این است که بتوانیم جایگاه بانوان را به مرحله رشد و شکوفایی برسانیم و نقش زنان را در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را به همگان نشان دهیم چرا که حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال موضوعی است که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید مورد توجه واقع شود.
وی در پایان تصریح داشت: اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه تبلور کامل و جامع دارد و حضور بانوان کارآفرین در این نمایشگاه الگویی برای دیگر بانوان شهرستان برای ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی است.
در این نمایشگاه که به همت دفتر امور بانوان فرمانداری و با همکاری برخی از نهادهای شهرستان برپا شده محصولات تولیدی20 بانوی کارآفرین میبدی در قالب 9 غرفه به طور مستقیم به علاقمندان عرضه می شود.
این نمایشگاه همه روزه عصرها از ساعت 16 الی 21 تا تاریخ 8 بهمن ماه برای بازدید عموم دایر می باشد.
ارسال نظرات