حجت الاسلام سمتی مطرح کرد:

مهمترین هدف برگزاری یادواره بزرگداشت فرهنگ ایثار و تکریم ارزش ها است

حجت الاسلام سمتی یکی از کارهای بزرگ شهدا را آگاهی بخشی عنوان و اظهار داشت: شهدا همیشه در طول تاریخ افراد جامعه را نسبت به آن چیزی که اطرافشان رخ میداد هشدار و آگاهی میدادند.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۶۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سخنران مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی هرات در جمع مردم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر مهمترین هدف برگزاری یادواره را بزرگداشت فرهنگ ایثار و تکریم ارزش ها عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد هادی سمتی گفت: بر طبق آیات قرآن برگزاری يادواره شهدا نمونه‌ای از تكريم شعائر الهی است.

سمتی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان‌غربی که در تاریخ ۳۰ مهر ۹۶ اشاره و اظهار داشت: به گفته رهبری، کشور جمهوری اسلامی ایران همیشه به نام و یاد شهدا نیاز دارد و نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا فراموش شود.

وی افزود: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن یادواره شهدا، روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.

سمتی یکی از کارهای بزرگ شهدا را آگاهی بخشی عنوان و خاطر نشان کرد: شهدا همیشه در طول تاریخ افراد جامعه را نسبت به آن چیزی که اطرافشان رخ میداد هشدار و آگاهی میدادند.

سمتی گفت: در وصیت نامه شهدا توسل به اهل بیت،پیروی کردن از ولایت فیه،همنشینی با افراد عالم و متعهد و دشمن شناسی به وضوح به چشم میخورد.

حجت الاسلام سمتی آگاهی افراد جامعه نسبت به اتفاقات پیرامون خود را از مهمترین نیازها در جامعه کنونی عنوان و خاطر نشان کرد: بر طبق احدایث افراد سهل اندیش،افراد نابینا(افق دیدشان وسیع نیست)، و افراد ناشنوا(گوش شنوا برای شنیدن حرف حق) عاقیبت خیر نمی شوند.
ارسال نظرات