به نقل ار روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:

ساماندهی تامین سوخت چاههای آب کشاورزی استان

کد خبر: ۸۹۸۹۳۹۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با توجه به برنامه ريزي هاي به عمل آمده جهت تخصيص سهميه چاه هاي اب كشاورزي از اول اسفند ماه از طريق سامانه پنجره واحد سازمان جهاد كشاورزي، كارگاه اموزشي با حضور نمايندگان سازمان جهاد كشاورزي، شركت آب منطقه اي و همچنين كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در محل سالن جلسات شركت پخش منطقه زنجان برگزار شد.

در اين جلسه نسبت به تبيين اهداف طرح تخصيص سوخت چاه هاي كشاورزي از طريق سامانه پنجره واحد و نيز آموزش مرحله به مرحله فرايند كار و نقش هر يك از دستگاه هاي ذيمدخل در اين موضوع اقدام شد.

درطرح مذکور اطلاعات کد ملی مصرف کننده و شماره اشتراک اعلامی امورآب مورد نیاز می باشد.

گفتنی است، درخواستها بصورت هر3 ماه یکبار بصورت تفکیک ماهیانه انجام خواهد شد.

درصورت اینکه میزان سوخت تائید شده منابع آب برای چاه بیش از 6 هزار لیتر درماه باشد متقاضی جهت تکمیل درخواست سوخت ملزم به ثبت کدفروش درزمان ثبت درخواست سوخت می باشد.

با توجه به لینک بودن سامانه پنجره واحد با سامانه ساماب امورآب ضروریست ازصحت اطلاعات موجود درسامانه امورآب اطمینان حاصل شود در غیر اینصورت امکان ثبت درخواست درپنجره واحد به آدرس www.eagri.maj.ir

میسر نخواهد بود .

در ادامه این جلسه در قالب پرسش و پاسخ مسئولين ستادي شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  نسبت به پاسخگوئي به ابهامات هر يك از استان ها در خصوص نحوه اجراي طرح اقدام و بر ضرورت اطلاع رساني موضوع به مالكين چاه هاي اب كشاورزي جهت جلوگيري از هر گونه وقفه در روند تخصيص سوخت به اين دسته از سهميه بگيران تاكيد گرديد.

قابل ذكر است بر اساس برنامه ريزي هاي به عمل آمده با ارتباط سامانه ساماب شركت آب منطقه اي، سامانه پنجره واحد سازمان جهاد كشاورزي و نيز سامانه تجارت اسان شرکت ملی پخش نسبت به ساماندهي وضعيت تخصيص سوخت چاه هاي آب كشاورزي بر اساس ميزان ساعت كاركرد و قدرت موتور اقدام و از هر گونه سوء استفاده هاي احتمالي در اين زمينه ممانعت به عمل خواهد امد.

 

ارسال نظرات