دبیر اجرایی جشنواره ادبی هنری رویش خبر داد:

«خانواده شهید مصطفی صدر زاده» و «الهام چرخنده» میهمانان ویژه اختتامیه جشنواره دانشجویی رویش استان یزد

دبیر اجرایی جشنواره رویش با اشاره به اینکه اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش دوشنبه‌شب در محل دانشگاه یزد برگزار می‌شود، گفت: خانواده شهید مصطفی صدر زاده و الهام چرخنده ازجمله میهمانان ویژه این مراسم هستند.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۷۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ با اشاره به استقبال مطلوب صورت گرفته از نمایشگاه آثار ارسال‌شده توسط دانشجویان به جشنواره ادبی هنری رویش و اکران‌ها و اجرا‌های آثار نمایشی دانشجویان در محل دانشگاه یزد، تصریح کرد: اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش دوشنبه، ۷ اسفندماه از ساعت ۱۹ در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره رویش افزود: خانواده شهید مصطفی صدر زاده از شهدای دانشجوی مدافع حرم و شهید شاخص بسیج دانشجویی و الهام چرخنده هنرمند ارزشی و برجسته کشور، ازجمله مهمانان این مراسم خواهند بود.

وی بابیان اینکه برترین‌های بخش‌های متنوع جشنواره در این مراسم معرفی و تقدیر خواهند شد، اظهار داشت: جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان برجسته و فعالان عرصه فرهنگی و دانشجویی یزد نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

آتشی با یادآوری اینکه جشنواره ادبی هنری رویش به همت بسیج دانشجویی و همکاری دانشگاه‌های استان یزد در ذیل فعالیت‌های قرارگاه شهید علم الهدی استان یزد و برای سومین سال متوالی در سطح دانشگاه‌های استان یزد برگزار شد، خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار اثر توسط دانشجویان دانشگاه‌های استان در بخش‌های هنر‌های تجسمی، فیلم و تئاتر، هنر‌های آوایی، هنر‌های ادبی و طراحی و دوخت لباس ایرانی اسلامی به این جشنواره ارسال‌شده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه آثار دانشجویان از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.
ارسال نظرات