امام جمعه اردبیل گفت: آیا مدیریت کشور با معیار‌های دوگانه، راه درستی است؟ آیا این روش، مردم را عاصی نمی‌کند؟ باز آقای رئیس جمهور فرمودند: "بیش از ۳۰ میلیارد فاینانس، آماده تزریق به پروژه‌هاست" باز سؤال داریم که در این خصوص نیز معلوم نیست چرا پروژه راه‌آهن اردبیل، همیشه سرش بی‌کلاه می‌ماند.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۱۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

پروژه راه آهن اردبیل همیشه سرش بی کلاه می‌ماند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: این هفته رئیس جمهور در بندرعباس گفتند "راه آهن قزوین – رشت، احتیاج به سفارش ندارد چون نوبخت نسبت به آن تعصب دارد و اول سال آینده آن را افتتاح می‌کنیم" ما در این خصوص به اهالی رشت تبریک می‌گوئیم ولی از رئیس جمهور می‌پرسیم اگر یک استان محروم مرزی شخصیت متنفذ در دولت نداشته باشد، دردهای خود را به کجا باید ببرد.

وی افزود: آیا مدیریت کشور با معیارهای دوگانه، راه درستی است؟ آیا این روش، مردم را عاصی نمی‌کند؟ باز آقای رئیس جمهور فرمودند "بیش از 30 میلیارد فاینانس، آماده تزریق به پروژه‌هاست" باز سؤال داریم که در این خصوص نیز معلوم نیست چرا پروژه راه‌آهن اردبیل، همیشه سرش بی‌کلاه می‌ماند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به مناسبت 14 اسفند، روز آغاز هفته احسان و نیکوکاری از اهالی استان به ویژه متمولین خواست در غم مستمندان استان شریک باشند.

عاملی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: ملت ما در عزت و استقلال خود، کنار سفره این استوانه‌ها و پایه‌های اصلی استقلال و مقاومت نشسته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اظهار کرد: احترام به محیط زیست نشان بلوغ یک ملت و تعالی یک فرهنگ است و همه باید بدانند که زندگی ما و آینده ما با احیاء محیط زیست و فضای سبز گره خورده است.

وی بیان کرد: ما در چنین روزی بیشتر از مردم، باید به دولتمردان سفارش کنیم که مانع از تاراج و غارت جنگل‌ها و تلویث محیط زیست باشند.

عاملی با اشاره به تصمیم آمریکا مبنی بر تسریع انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی آن را نشان از اطمینان کامل آنها از عدم عکس‌العمل مسلمان‌ها در این خصوص دانست و گفت: او جسارت را به اوج رسانده و عمدا انتقال سفارت را به 24 اردیبهشت سالگرد اشغال فلسطین از سوی اسرائیل انداخته است و تمام این جسارت‌ها به خاطر سرسپردگی حکام کشورهای اسلامی است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: استکبار جهانی تمام رسانه‌های کشورهای اسلامی و دستگاه روحانیت این کشورها را زیرسلطه خود آورده است، به حدی که مفتی عربستان با صراحت اعلام می‌کند حمله به نظامیان اسرائیل حرام است و فلسطینیانی که با اسرائیل می‌جنگند تروریست هستند.

وی اظهار کرد: آنها به جای اسرائیل ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند، به حدی که جان کری در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت اسرائیل عربستان و مصر در دروان اوباما از واشنگتن مصرا می‌ خواستند که آمریکا به ایران حمله کند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به محکومیت ایران در بیانیه دبیر سازمان ملل در موضوع حقوق بشر تصریح کرد: به خاطر جابه‌جایی مفاهیم و تحریف آنها و جابه‌جا شدن جایگاه ظالم و مظلوم و تروریست و مدافع حقوق طبیعی از این به بعد باید محکومیت از طرف نهادهای بین‌المللی را مایه فخر و شرف دانست.

ارسال نظرات