سردار محمدیان:

خانواده ها در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال نقش مهمی دارند

فرمانده انتظامی البرزگفت: خانواده ها نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و پیشگیری ازحوادث چهارشنبه آخرسال دارند.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۸۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان افزود: والدین به عنوان رکن اصلی باید فرزندان خود را از خطراتی که آنان را تهدید می کند، آگاه کرده و اجازه ندهند که جوانان و نوجوانان دست به رفتارهای پرخطر بزنند. 

خانواده ها در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال نقش مهمی دارند


وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم به این موارد توجه جدی داشته و به رفتارهایی که منجر به اخلال در امنیت می شود، دست نمی زنند. 
محمدیان افزود: پلیس البرز درشب چهارشنبه آخرسال درآمادگی کامل قراردارد و درصورت مشاهده هرگونه سوء استفاده از شادی مردم، با مخلان امنیت و آرامش درجامعه برخورد می کند. 


وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که هر ساله تعدادی ازکودکان ، نوجوانان و جوانان کشور قربانی استفاده از مواد محترقه می شوند که عواقب غم انگیزی برای خانواده ها و مسئولان دارد. 


فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: پلیس با مخلان امنیت و مزاحمان نوامیس مردم برخورد کرده و اجازه نمی دهد که عده ای آرامش و امنیت شهر را به خطر بیندازند.

 
وی یادآورشد که اخلال در نظم عمومی، با شادی مردم تفاوت دارد و پلیس هیچ زمانی مانع شادی و نشاط مردم نیست. 
محمدیان تاکید کرد: پلیس با تمام توان از شادی مردم حمایت کرده و امیدواریم شهروندان استان البرز ما را در تحقق این مهم همراهی کنند. 


وی خاطرنشان کرد: اخلال در نظم عمومی، با شادی مردم تفاوت دارد و پلیس هیچ زمانی مانع شادی و نشاط مردم نیست و هدف اصلی پلیس همچون گذشته حفظ امنیت و آسایش مردم و دفاع از شادی شهروندان است. 


وی همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند. 


وی افزود: ازابتدای ماه جاری تاکنون حدود 600 هزارعدد انواع محترقه دست ساز و خارجی دراستان البرز کشف شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها