خبرهای داغ:
در آستانه جشن نیکوکاری؛

زنگ نیکوکاری در مدارس آذربایجان شرقی طنین‌انداز شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه زنگ جشن نیکوکاری امروز در تمام مدارس این استان نواخته شد، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس در اسرع وقت توسط مرکز نیکوکاری تربیت آموزش‌وپرورش بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۹۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف، بابیان اینکه مردم سخاوتمند این استان تاکنون بیش از هفت میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، افزود: هشت پایگاه این نهاد در تبریز و یک پایگاه نیز در هر شهرستان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری است.                                             

 وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: جشن نیکوکاری چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در مدارس، پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در معابر عمومی و جمعه ۱۸ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.                                                                                                             

شریف بابیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار "جوانه لبخند می‌کاریم" در آستانه سال نو باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری نماد مهرورزی است و فرهنگ احسان باید در بین اقشار مختلف جامعه ترویج یابد.                                     

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از توزیع 350 هزار پاکت جشن نیکوکاری بین دانش آموزان خبر داد و بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*8877* از طریق تلفن همراه خود با واردکردن مبلغ موردنظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.                                                                

شریف با اشاره به اینکه همه ما در قبال نیازمندان جامعه مسئولیت داریم، بیان کرد: کمیته امداد به‌تنهایی نمی‌تواند نیازهای محرومان را تأمین کند و نیکوکاران و خیران لازم است این نهاد را کمک کنند.                                                                                                        

ارسال نظرات
پر بیننده ها